Hurra hurra hurra för Kia...

....och mig idag! Tänk att jag och min svägerska fyller år på samma dag, livet är märkligt ibland.
Idag är en ny dag och jag kan bara fundera på vad livet har i sitt sköte för mig idag... :)
Vem vet, det kanske slutar regna, solen börja stråla och livet börjar leka... Eller är det för mycket begärt? Jag tänkte i och med att jag har semester så borde jag väl ändå få sol på min födelsedag...

Jag håller iallafall på att baka Mississippi Mud Cake.. ett annat recept än det som min andra svägerska Emma gjorde och om jag har samma tur och skicklighet som henne så kommer det smaka gott...
Jag får se vad jag gör med, tänkte baka lite muffins också, men först ska den första bli klar...

Jag har fått massa sms och telefonsamtal och icke att förglömma, ett vykort från min moster Britt. Tack för att alla kommer ihåg mig och tänker på mig, känns väldigt bra..

Oooops, nu plingar ugnen och jag ska lägga på marschmallows på kakan...

Önskar att alla har en underbar dag (även jag)

Kommentera här: