Tisdag kväll...

... så träffade jag min underbara syster Liselotte och två av hennes barn, Lina och Jesper. Jag hade hundarna med mig så gick vi till hundgården, men Enya luktar tydligen fortfarande jättegott (efter löp) så Kiro var tooookig. Han försökte t.o.m hoppa på Maya när Enya inte var i närheten.. Det blev ingen hundgård för honom och inte nåt fika för mig hos dem efter det heller.. (Liselotte o Thomas firade 20årig förlovningsdag, GRATTIS till dem)

Liselotte fick jätteont i magen på vägen hem och när jag kom hem så hade jag feber :( inget skoj för nån av oss...
Pratade nyligen med henne och hon har legat typ hela dagen, jag har jobbat hemifrån även om kroppen är lite si o så, men har inte känt mig sjuker... Dock så tog jag tempen nu och tyvärr så har jag feber igen :( Som jag känner nu så kommer jag nog vara hemma imorrn och kurera mig för att bli pigg.. Det går ju så mycket skit just nu...
MoP kom förbi o fikade idag efter de mötits med "prällen" och sedan lunchat - trevligt med fikasällskap :)
Jag tog hundarna och åkte en sväng till Cissi så att de skulle få leka lite och Maya blev i gasen direkt när vi kom dit och Enya är lugn som vanligt...

Nu har min gulliga sambo åkt för att fixa nån mat till oss eftersom mina krafter inte är såå stora.. Jag har satt på mig mysbyxor och ska väl däcka lite i soffan.. Önskar att jag var pigg o hade MASSOR av energi...

Kommentera här: