Peter Lemarc - räddaren i nöden..

Är det så att det är tjejigt/kvinnligt att lyssna på musik som betyder nåt eller väcker nåt och bara sitta o fundera? Lyssnar killar/män bara eller lyssnar det på något de kan koppla till?!
Jaa, de kanske är sant de som de kunniga säger: Män är från Mars o Kvinnor från Venus... Vem vet...

I fredagskväll så satt Carro, sambon o jag och tittade lite på godbitar med Stefan o Christer (Carros favoriter) och där pratade den ena lite om hur det verkligen funkar mellan killar o tjejer - att vi tänker olika och beter oss olika (precis som om de va en nyhet, men de fastnade i mitt huvud)

Nästa fråga, hur vet man när man är vuxen? Vad betyder vuxen? Att ta ansvar och göra alla tråkiga saker som behövs? (Jag kan inte skriva "måsten" för det är inte mycket du "måste" göra, men du "väljer att göra" dem för att undvika/förbättra/ändra osv) Ja, jag vet - det är en sak som jag tänker mycket på...

Ytterligare en fråga/fundering, hur vet man att man är på rätt plats i livet? Vad är rätt plats? (Det är ju självklart olika för alla, men ändå) Är man på rätt plats när man mår toppen och tar hand om alla små positiva saker?! Och självklart njuter av stunden...

Nää, jag får väl ta o smaka tigerkakan och vara lycklig för att jag klarade av den :)

Kommentera här: