Freeedag igen

Och min härliga make har nu varit ledig i 1 vecka redan!!
 
Jag var ute och mös på en hundpromis i fm med Lina, Enzo o Lexus. Vi bytte lite så Lina tog Enzo o pirayan Sigrid medan jag tog Lexus och Enya - Tina kom ridandes och Sigrid va inte så förtjust i hästen.. Dags å börja om med häst-träning...
Annars så var det mysigt!
Efter att vilat hemma en stund så åkte mannen hundarna och jag till Hanveden och promenerade och lät dem springa lite i sanden / leran... Sen blev det dusch för oss alla - såklart i olika omgångar dock.. Jag började med Sigrid och sen Enya och sen mig själv (OBS! Inkl hårinpackning - info till frisören som skäller på mig) och maken fick som vanligt duscha själv hehe...
 
Till middag så blev vi iaf 6 pers, Jimmy, Jonathan, Elin, mamma, mannen och jag... Vi hade fixat lite mozzarella röra på kex till förrätt, kyckling inlindad i bacon (tack för tipsen Lina), klyftpotatis, rödvinsås, beasås och vitlöksbröd.. Till efterrätt blev det kaffe och moccarutor o chokladbollar...
Mycket mat och så lite paltkoma sen..
Tog en promis med hundarna och mötte Laila, Tiffany o Leo utanför och de hakade på och fortsatte gå med oss andra håriga tjejer...
Nu är det bara soffhäng och brasan har slocknat..
Imorgon är en ny dag med nya möjligheter
 
1 Liselotte:

skriven

Låter som en härlig kväll tillsammans. Kram 💖

Kommentera här: