Nöjd och härlig onsdag

Ooohhh vad jag mår härligt!! Åkte till jobbet (hmm jaa tåget var instället, men tog bussen och hann med nästa tåg från VH och kom ändå skapligt till jobbet) lugn fm med fika med några kollegor...
Lunchen intogs i matsalen - rotmos!! Hur ofta får man rotmos liksom!! Fast den var ju såklart inte i närheten av mamma och pappas hemlagade... Och fläsklägg äter jag inte utan tog en schnitzel till istället, men känner att två lagade mål mat är alldeles för mycket för mig - de behövs inte utan jag måste hålla igen lite och äta bra och nyttigt. 
Iaf så hade jag möte kl. 12.00 som då inte avslutades tidigare (eftersom hon som höll i mötet hade lite strul med sin dator) och jag hade ju frågat Lina om promis med hundarna när jag kom hem... MEN jag hade jättetur så Lina kom o hämtade mig i Älvsjö <3
Sen blev de ca 1 timmes promis - Lina och hennes energiska killar och jag och mina trötta tjejer som inte var såå förtjusta i att gå.. NICE!!
 
Sen värmde jag på fiskpinnar till mig och tjejerna fick middag, betalade lite räkningar samtidigt som jag bakade havreflarn med smörkrämsfyllning och njöt av tillvaron.
Lite lek på tomten och sen en liten promis - med två håriga juveler som INTE ville gå och sen upp och sydde klart den andra mössan till prinsessorna i Gråbo <3
 
Nu är det lite vitt vin för mig - och provsmakning av kakan och håriga tjejerna fick lite lammben... Pyjamas på och njut i soffan.. Väntar på att maken ska komma hem från föreläsning med Tomas Gunnarsson - som är en bra föreläsare!
 
 
Ååå Angelica hade fått beröm för mössan hon hade på sig - de känns bra i mamma<3 och sen kommer den lilla trion bli jättetjusiga och matchande när de använder mössorna <3

Kommentera här: