Monday feeling

Och sömn är överskattat!
Helgen har varit till belåtenhet, men lite kort.. Jag träffade 3 gamla jobbarkompisar i Örsundsbro med övernattning! 
Alla är vi olika och har olika erfarenheter, men trevligt var det! 
Annars var resan till jobbet på morgonen uppvaknande.. De var 3 st uteliggare som sov i den vagnen jag klev på och aromen av dem var inte njutningsfull, men alla blickar och tvärvändningar från all andra resenärer gjorde lite ont i livet... Visst att de inte luktade gott, men att även bli behandlade som pesten är inte heller mänskligt! 
Nu sitter jag iaf på tåget hemåt med en fullspäckad eftermiddag i telefonen och sen har jag min kurs ikväll också... Fullt ös alltså och jag har inte gjort läxan.. 
Dessutom så avbokade jag tandläkaren via telefonsvarare i fredags och även idag eftersom jag inte fick ihop mitt Schema idag... Buzy woman! Eller så handlar det om att prioritera o då rök tandhygienisten..
Bilen är parkerad i Vh och har fått en avi om paket från firman igen så de är bara å gå och hämta... 
Annars så njuter jag av livet och funderar på vad jag ska göra när jag blir stor.. 
Nu kommer våren med mycket händelser och mycket som ska göras, jag plantera om potatis och tomat - nu vill jag verkligen ha vår och njuta! 

Bjuder på en bild från 2015 Kungsan o njuter av lunch med maken 

Kommentera här: