Redan onsdag!!

Och det är alltså min 3 arbetsdag efter semestern!
Sigrid blev dålig i magen i måndags och kräktes i min säng och bajsade på mattan (dags å köpa nya) jag sov med henne i soffan för att ha koll på natten och det var lugnt och med dogwalkern var de inte heller nåt, men inatt igen hade hon bajsa på andra mattan (jo, dags å köpa nya) och när jag gav henne "cement-leran" mot diarré så spydde hon upp den, men hon spydde inte upp de hon åt igår, lite yoghurt, knäckebröd o lite färskfoder - nu håller vi tummarna! 
Jag behövde åka till jobbet för att jag ska bli firad idag - även att jag bad dem låta bli.. Men så idag blir de tårta för mig (inte min favorit heller, men jag är glad över deras tankar) 
Den fyller min kompis från gymnasiet år idag, hennes 50 årsdag! 
Regnet porlar lite lätt över oss och det är väldigt disigt, men det är onsdag och lill-lördag! 
Förutom de så tog jag nya oanvända skor idag (men ett extra par i väskan ifall de blir skavsår) 
Njut av dagen och ångra ingenting! 

1 Angelica Wåhlin:

skriven

Uscha, stackars Sigrid! Hoppas hon blir bra snabbt!

Kommentera här: