Första måndagen i december!

Ja, verkligen så har även helgen rusat iväg... Vi åkte till Gråbo lördag morgon för att fira Angelica och träffa de små trollen 💖
Jättemysigt och bra ordnat, vi var i en lokal med öppen yta o värmefläktar (jag behöll min jacka på). Vi åt från Mogwarth (hur han nu stavar) foodtruck och sen var de tårta o kaffe... De håriga tjejerna var kvar hemma i huset och maken o jag åkte o hämta dem o så tog vi småtjejerna hem, Alina tog Enya o jag Sigrid o började gå hemåt. Netlié var lite trött i benen så hon åkte med Mats. De hade haft kanonskoj och släckte sina blå vid 22.40 medan vi lyssnade på Madicken och de sov tillsammans hela natten i Alinas säng. De kom sen ner till oss vid 7 tiden och vi började planera frukost... Och sen gjorde vi nåt busigt! Vi (ja, vi o vi, småtjejerna alltså) öppnade sina julklappar både från mormor Gunnel och från oss... Härligt att se lystern i deras ögon och glädjen av presenterna! De åker till USA under julen o det blir ju lite jobbigt att få med alla paket dit för att sedan ta hem dem igen.. Efter det så packade vi ihop och åkte hemåt, var hemma vid 3 tiden. Netlié sa på morgonen att hon hade ont i magen o kände sig inte pigg, när jag pratade med Angelica så berättade hon att Loppan hade feber och hon skulle vabba måndagen...
Längtar efter dem... 💕








Kommentera här: