Måndagmorgon..

Jaa, en måndagsmorgon till avklarad - lite kyligare än tidigare, men ändå en underbar morgon
Jag har fikat x2 och både varit social i "coffice" och nu hittat en plats med två skärmar på.. Annars är det många tankar som far runt i huvudet och så hittade jag dessa frågor som jag tidigare ställt mig - kanske inte gett mig nåt svar, vilket inte kommer ske nu heller, men det blir lite tankar som aktiveras och huvudet startar om..
  1. Vad gör du på jobbet då du känner att du har ett bra ”flow”? Du vet när allt flyter på och du känner dig smartast i stan. - startar med fika med trevliga människor och sen spånar fram en lösning som vi kan delge andra...
  2. Vad skulle du vilja lära dig? - att lösa fler problem och lära mig använda nya verktyg och nya tankesätt för att komma vidare och framför allt lära mig "hantera" eller hur jag ska bete mig bland korkade människor
  3. Vilket är ditt drömjobb? - oj... att det inte är ett jobb och att jag kan göra det när jag vill utan att vara beroende av andra och annat
  4. Vilket är ditt drömföretag eller din favoritbransch? - den här kan jag verkligen inte svara på och om jag skulle nämna något/några företag så kan de slå tillbaka för jag vet även "baksidan" med att jobba på några av dem.. Sen finns det ju alltid plus och minus på alla arbetsplatser 😏
 
Men nu är det bara 4 dagar kvar att gå upp denna vecka och sen blir de lite ledigt... 
 
Njut av dagen och njut av alla nära och kära ni har runtomkring er..
Och om nån skulle vilja ge bort en husbil till mig så skulle jag inte tacka nej 
 

Kommentera här: