Wohow torsdag!

Har nu placerat mig på tåget, men vi får se om jag får gå av i Älvsjö eller om de åker vidare.. Kom upp att nåt elfel mellan Älvsjö o Stockholm södra... Jaja, de kanske funkar..
Men annars ser mina planer ut att åka till stan vid lunch o sen hem efter det o köra hemifrån... Det är planen och jag strävar mot min plan.. 
Annars så är jag dyngtrött och gick upp o la mig i soffan vid 00.30 efter att maken o hans telefon och Sigrid väckt mig ett flertal gånger o precis när jag varit på väg att somna om.. I soffan fick jag nästan sova helt... 
Solen skiner ute och även i mitt sinne, imorgon är sista dagen innan semestern, jaja visst ska jag in o jobba v30 men bara gästspela lite.. Imorron ska jag dricka bubbel o mysa.. Om vädret tillåter så är de utesittande kväll att sträva efter.. 

Kommentera här: