Tankar från soffan..

Ja, idag är det många tankar (som vanligt) som flyger runt i huvudet... Dessutom så sov jag väldigt dåligt inatt och lyssnade på ljudbok i flera omgångar.. Jag skulle även vilja lyssna på "Gangsterprinsessan", men inte när jag ska sova för det kommer inte att fungera alls..
Samtidigt är jag väldigt glad och tacksam för denna tid jag tillbringar i soffan, alltså den senaste tiden pga bla bihålorna och allt annat, för det har gett mig mer perspektiv på saker och ting - puhh.. bara jag börjar tänka vidare så känner jag hur hjärtslagen börjar slå i halsgropen - jag vet att det är ett talesätt, men det är så jag känner...
Såja såja, lugn i soffan - nu varvar vi ner igen och dricker lite vatten... 
Vad har jag att vara bekymrad över? Jag har mycket att vara tacksam för!! Såsom alla runtomkring mig, mitt hus, mina kunskaper, mina saker som gör mig glad och framför allt min underbara familj inklusive de håriga juvelerna <3
Sen har jag ett jobb, jag är frisk (nåja), jag kan ta hand om mig själv och idag så kan jag njuta av solsken! 
Det är jag tacksam för!
 
Njut av dagen - den går inte i repris <3

Kommentera här: