Tisdag näe de e ju onsdag..

Och halva veckan har gått, eller så jobbade vi ju inte i måndags så de är ju bara 4 arbetsdagar..
Igår gick allt i en himla fart, jag hade en snabblunch, mindre än 30 min onsen en paus att jobba från 14.00-14.15 annars va de möte möte möte så de blev inge jobb för mig o de 15 minuterna jag hade "ledigt" gick jag ut och var social och drack en kaffe....
Dogwalkern är sjuk i feber så hon kommer bara och tar tjejerna runt huset - egentligen ingen skillnad mot vanliga promenaderna.. men men jag åkte lite senare och maken kommer hem tidigare...
I helgen är de städdag på landet och jag är verkligen inte sugen, men men de behöver göras..
Idag Bastar Bästa Brorsan 44 - fast han ska inte fira - samma som maken inte firade sin dag... Förstår inte varför vi inte vill fira när vi blir äldre... Fast kanske ändå, men ändå så är de ett underbart sätt att träffas på 💜
Sitter på tåget nu på väg mot jobbet och funderar på om jag ska köpa en latte på väg till jobbet... Hmm får se...
Annars önskar jag alla en riktigt njutningsfull dag 💞
Bjuder på min gurkplanta, mina myggbett och hitta hunden...



Kommentera här: