Freeeda i första arbetsveckan

Ja fredag igen, lite blåsigt o kyligt men fredag och igår fick jag äntligen ut den tagg jag haft i foten och som maken, jag , Carro och jag igen försökt och igår så petade jag igen och gick bort denna lilla lilla tagg - glädje!
Igår så ringer jag Angelica och Alina visar mig saker så vi lägger på och kör videosamtal istället så jag kan se dem.. Alina säger då att hon vill att mamma o pappa ska hämta henne o lämna hos oss och detta för att hon saknar oss och de var länge sedan hon fick träffa oss - lilla ❤️ sååå mycket glädje att höra - glädje de lux! 
Så Angelica o jag preliminär bokade att småtjejerna ska komma upp vecka 7 när Netlié har sportlov, typ lördag till onsdag så jag skickade in ansökan om semester direkt - innan kalendern blir uppbokad...
Sen hörde jag att min systerdotter var på intervju som gick så bra att hon gick vidare 😍
Snacka om glädjefylld kväll!!! 
Idag ska vi syskon (ja, utom den yngsta då eftersom det inte passade honom) o mamma och träffas för att vi har en puck kvar i pappas dödsbo 😪 men när detta är klart så är vi helt färdiga 😍
Som vanligt sitter jag på tåget och skriver detta och behöver uppdatera innan Skogås, annars så bryts de..
Njut av de glädjeämnen som finns och låt inte energitjuvar ta eran tid 💗
Bjuder på en bild från gårdagen! Det är svårt att se klart när de är dimmigt!

Kommentera här: